Технічне завдання з пошукової оптимізації сайту

Хочете оптимізувати існуючий сайт? Запускаєте новий бізнес та хочете максимально швидко зайняти позиції у пошуку? Ми пропонуємо вам послугу “аудит SEO оптимізації сайту”. Ми перевіримо ваш сайт з усіх аспектів пошукової оптимізації.

Що таке “тех. завдання з SEO оптимізації”

  1. Повний перелік усіх технічних рекомендацій, написаний індивідуально під ваш проект. (Сканування, індексація, швидкість завантаження, https).
  2. Перевірка сайту на 57 основних елементів внутрішньої та технічної оптимізації.
  3. Семантичне ядро ​​(список ключових слів) на основі даних Google, готова структура сайту на основі кластеризації.
  4. meta теги, заголовки, title.
  5. Рекомендації зі створення розширених сніпетів.

Наше технічне завдання – це готовий до використання сценарій оптимізації для вашого програміста.

Для вас ми підготували послугу: SEO аудит + внутрішня оптимізація — спеціальний формат перевірки сайту. Під час аудиту, ми не тільки проводимо аналіз, але й складаємо список практичних рекомендацій. І якщо ви впровадите ці рекомендації, ви отримаєте сайт готовий для подальшого просування.

Після аудиту ви отримуєте повне технічне завдання SEO оптимізації вашого сайту.

В результаті SEO аудиту ви отримуєте:

  1. Базове семантичне ядро.
  2. Текстову схему структури та навігації.
  3. Рекомендації щодо усунення технічних помилок.
  4. Інструкція щодо заповнення мета тегів, заголовків, змісту.
  5. Правки для коректного налаштування індексації.
  6. Схема внутрішньої перелінковки.
  7. Опис застосування необхідних структурованих даних.
  8. Додатково: аналіз зовнішніх посилань та рекомендації щодо посилальної стратегії.
  9. Додатково: базове тестування зручності сайту.

Вартість SEO аудиту + технічне завдання

Тип послуги Термін виконання Вартість
SEO Аудит + ТЗ на оптимізацію сайту 10 робочих днів 7000 грн (240$)
SEO Аудит + ТЗ на оптимізацію сайту + аналіз стратегії зовнішніх посилань 10 робочих днів 8000 грн (280$)
SEO Аудит + ТЗ на оптимізацію сайту + аналіз стратегії зовнішніх посилань + юзабіліті аудит 15 робочих днів 9000 грн (320$)

* У таблиці наведено орієнтовні ціни для “середнього” сайту до 2000 сторінок, реальна ціна аудиту залежить від величини сайту та обсягу семантичного ядра. Замовити аудит сайту ви можете у формі:

SEO Аудит + ТЗ з оптимізації сайту (7000 грн.)SEO Аудит + ТЗ з оптимізації сайту + аналіз зовнішніх посилань (8000 грн.)SEO Аудит + ТЗ з оптимізації сайту + аналіз зовнішніх посилань + юзабіліті аудит. (9000 грн.)

Важливо:

  • У вартість аудиту входить 2 перевірки впровадження рекомендації описаних у звіті.
  • При подальшому просуванні сайту ми віднімемо вартість аудиту з вартості першого місяця просування.

Питання та відповіді

Я вийду в ТОП10 за всіма своїми запитами після СЕО аудиту?

Після виконання описаних у тех. завданні рекомендацій ви отримаєте зростання позицій у пошуку, але це не означає вихід усіх бажаних запитів у ТОП10. Оскільки складність просування за різними запитами залежить від конкуренції в темі та популярності запиту. Однак, частина середньо-конкурентних запитів ймовірно вийде на першу сторінку результатів пошуку.

На який результат я можу розраховувати?

За умови, що ви виконаєте всі рекомендації, описані в технічному завдання ви можете розраховувати на зростання відвідуваності від 25% до 400% залежно від початкового рівня пошукової оптимізації. Наприклад, ви можете подивитися на динаміку зростання проекту в темі “нерухомість”, який виконав всі рекомендації. На старті зовнішня пошукова оптимізація сайту була майже на базовому рівні. На графіку видно як після виконання ТЗ в кінці листопада сайт почав стрімко підвищувати видимість у пошукових системах.

Результати SEO аудиту

У мене немає розробників, ви допоможете мені виконати рекомендації на сайті?

Ми можемо допомогти вам підібрати команду кваліфікованих розробників для виконання зовнішньої SEO оптимізації сайту. У тому числі: прискорення роботи сайту, налаштування мобільної або адаптивної версії виконання рекомендацій SEO. Проте, у вартість написання технічного завдання не входить вартість роботи програмістів та верстальників.

Залишились питання? Зателефонуйте нам.
Або заходьте у гості: Україна, Київ, вул. Пестеля 4

 

Спробуйте перевірити свій сайт перед тим, як замовити аудит.

Чек-лист для SEO аудиту

Причиною низьких позицій у пошуку і навіть випадання з видачі можуть бути елементарні помилки, пропущені поспіхом або через неуважність. Крім того, у кожного сайту залишаються області з не до кінця реалізованим потенціалом із залучення трафіку.

SEO-аудит необхідно проводити перед початком пошукового просування в інтернеті та періодично повторювати. Він допоможе своєчасно виявити та усунути можливі помилки та недоліки, які заважатимуть просуванню з чаасом.

Крок 1. Перевірка сайту на наявність технічних помилок

Чек-лист із обов’язковими етапами робіт, на які необхідно звертати увагу, починається з технічних питань. Технічна оптимізація – базис, у якому будується робота з просуванню ресурсу.

Технічний аудит сайту стартує з перевірки помилок. Для первинної перевірки задіюється пошуковий робот, який сканує весь сайт, шукає помилки та проблеми, биті посилання, перевіряє інформацію про всіх елементах і представляє загальну картину з погляду SEO.

Поверхневий аналіз сайту можна обмежити цією інформацією. Але рекомендується докладніше розглянути найпоширеніші слабкі місця, які повторюються у багатьох інтернет-проектах.

Швидкість завантаження сайту. Занадто повільне завантаження негативно сприймається як пошуковими системами, так і користувачами. Якщо відвідувачі залишать повільний сайт, не чекаючи відповіді, та відновлять пошук, то роботи обділять його увагою при індексації. Інструмент перевірки швидкості завантаження від Google

Коректне налаштування файлу robots.txt. Файл robots.txt містить інформацію для індексування, за допомогою якого закривають від індексації службові області сайту. Параметри файлу можна перевірити вручну.

Наявність sitemap.xml. Якщо карта сайту відсутня або неправильно налаштована, це негативно позначається на якості та швидкості індексації. Деякі типи сайтів можуть обходитися без карти, але на багатосторінкових ресурсах наявність коректного sitemap.xml є обов’язковою.

Правильне виконання запитів HTTP. Код стану HTTP показує, чи успішний запит при зверненні до сторінки та відповідь сервера. Наприклад, необхідно вжити заходів, якщо під час переходу з http сайт не показує інформацію про переміщення сторінки і не переадресовує на основну адрессу.

Грамотне складання URL. Людинозрозумілі URL-адреси сайту відображають зміст, тому вони зручні для відвідувачів і добре сприймаються пошуковими роботами. Для кращої індексації рекомендується включати в адресу сторінки ключові слова.

Мікророзмітка сайту. Використання мікророзмітки допомагає роботам краще розуміти зміст сторінки та її елементів. Мікророзмітка визначає місце кожного елемента і дозволяє швидко знаходити та індексувати контакти, статті у блозі, товари інтернет-магазину. Інструмент від Google

Правильна структура та внутрішні посилання. Сайт має бути логічно побудований, інформація впорядкована, розділи пов’язані внутрішніми посиланнями та містять посилання на головну сторінку, у навігації немає некоректних адрес, відсутні зайві редиректи, оптимізовані заголовки. Від правильно розробленої структури залежить поведінка , а отже і оцінка сайту пошуковими системами.

Щоб створити оптимальну структуру сайту, необхідно ретельно опрацювати семантику, розбити її на кластери та з урахуванням отриманої інформації створити достатню кількість посадкових сторінок. Це потрібно, щоб максимально охопити всі цільові пошукові запити.

Важливо проаналізувати рівні вкладеності – ідеально, якщо з головної сторінки на будь-яку іншу сторінку можна потрапити не більше ніж за три кліки. На сайті повинні бути відсутні порожні розділи та дублі, биті посилання. Такі сторінки необхідно видалити, закрити від індексації або поставити для сторінок-дублів атрибут canonical.

Мобільна версія. Обов’язково перевірити на коректність роботи та відображення мобільної версії сайту. Mobile-Friendly Test

Критерії безпеки. Безумовно, на сайті не повинно бути вірусів та будь-якого шкідливого коду, інакше ресурс буде знижений у рейтингу або потрапить під фільтр.

Крок 2. Внутрішня оптимізація

Аудит контенту варто почати з перевірки та аналізу щодо відповідності оформлення текстів та ілюстрації вимогам SEO.

Наявність мета-тега TITLE та метаопису description. Тег title – це елемент HTML, який означає заголовок сторінки. Він повинен коротко та ємно описувати її зміст, щоб привертати увагу до контенту. Інформативний title сприяє просуванню сайту та його окремих сторінок. Унікальний description на сторінці повинен не тільки відображати основний зміст, але й давати додаткову корисну інформацію.

Крок 3. Оцінка контенту сайту

SEO-аудит сайту – це і ретельна перевірка всього контенту ресурсу, адже якісний контент – один із найвагоміших факторів ранжирування.

Перевірка текстів на унікальність та спамність. Створення контенту тісно пов’язане із завданнями SEO. Є безліч параметрів, якими пошукові системи оцінюють текстовий контент. Головні критерії – унікальність і користь для користувачя, максимально повна відповідь на пошуковий запит. Відсоток унікальності перевіряється спеціальними онлайн-сервісами, більшість з яких визначає рівень спаму, але, щоб переконатися в необхідності правок, варто додатково перевірити тексти вручну. ПС погано реагують на неграмотні тексти та смислові спотворення. Граматичні, та фактичні помилки сприймаються негативно. Тому для створення текстів прийнято залучати професійних авторів і експертів у темі.

Оптимізація зображень. Картинки стали поширеним джерелом трафіку – люди часто проводять пошук товарів та продуктів за зображеннями. Щоб картинки на сайті краще ранжувалися, проставляється атрибут alt, що додає і підвищує релевантність.

Крок 4. Зовнішній аудит

Важливий фактор для виходу сайту в ТОП – об `єм та якість зовнішніх посилань. Під час проведення аудиту виконується аналіз усіх зовнішніх посиланнь сайту. Слід перевірити, чи є серед донорів неякісні ресурси, непроіндексовані в пошукових системах, посилання що містяться під фільтрами, містять спам і поганий контент, заборонену тематику. Їх необхідно видалити та подбати про отримання посилань на популярних ресурсах своєї ніші, на авторитетних сайтах, у соціальних мережах.

Безкоштовна перевірка зворотних посилань

Варто уважно вивчити донорів, які посилаються на конкурентів, з яким контентом вони охочіше взаємодіють, і намагатися отримати посилання на тих самих ресурсах. Це покращить оцінку сайта пошуковими системами. Допомогти можуть реклама та платне розміщення, але бажано, щоб це відбувалося природньо, за рахунок якісного контенту, що викликає у користувача бажання поширити публікацію або залишити коментар.

Крок 5. Перевірка комерційних та соціальних факторів

В інтернеті краще ранжуються сайти, що містять повну та зрозумілу користувачеві інформацію про компанію, її послуги, ціни та способи оплати, доставку. В цьому випадку у відвідувачів не виникне питань, як залишити заявку чи оформити повернення товару. Інтернет-магазин повинен за запитами показувати інформативні картки товарів, мати форми зворотного зв’язку, що коректно працюють.

Комерційним проектам корисно розміщувати на сайті посилання на свої соціальні мережі – рівень залучення користувачів враховують Google та інші пошукові системи. Якщо компанія має сертифікати, дипломи, нагороди у галузевих конкурсах, що свідчать про професіоналізм бізнесу, якість продуктів та послуг. Інформація про це повинна міститися на окремих сторінках.

Online інструменти для аудиту

Аудит сайту проводиться за допомогою спеціальних онлайн-сервісів. Однак проаналізувати сайт можна за допомогою базових безкоштовних інструментів, які доступні всім користувачам після реєстрації.

Функціональна та зручна Google Search Console, яка допомагає знаходити технічні помилки, підказує слабкі місця сайтів та сторінки з низьким CTR.

Інструменти веб-аналітики Google Analytics допомагають отримати велику кількість інформації, корисної як для SЕО, так і для інтернет-маркетингу загалом.

  • Безкоштовний сервіс Google PageSpeed ​​Insights допоможе перевірити швидкість завантаження сторінки.
  • Google Trends дозволяє проаналізувати тренди пошукових запитів.