Просування сайту пошуку роботи на англомовну аудиторію

Дано:

  • Тематика: Пошук роботи
  • Регіон: Англомовна Азія
  • Специфіка: Велика частина трафіка з лістингів вакансій в пошуку.

Результат: ріст ~400% за три місяці

ріст трафіку 400%

Проект прийшов до нас на стадії активного росту. Основною задачею для нас було перехопити і втримати динаміку нарощування зовнішніх посилань та створення нових сторінок на сайті. Оскільки саме ці дві складові забезпечували сайту попередній ріст. Ще одною особливістю проекту стали санкції з боку Google за спам структурованими даними.

Тож ми одразу почали діяти:

  1. Провели повний аудит сайту – технічний стан проекту був відмінний.
  2. Одразу виділили співробітника для роботи з аутріч посиланнями. Це дозволило швидко відновити темпи нарощування зовнішніх посилань та не втратити такого важливого фактору, як динаміка профілю нарощування зовнішніх посилань.
  3. Для підвищення ефективності підключили інструменти відстежування та покращення індексації зовнішніх посилань.
  4. Разом з розробниками сайту розробили алгоритм та функціонал створення нових посадкових сторінок по регіонам та спеціальностям. Важливою частиною цього функціоналу стала автоматизація, оскільки нам було необхідно створити сотні нових сторінок.
  5. Проаналізували розмітку job posting та вдосконалили її, особливо в питаннях коректної інформації, що до назви вакансій та даних роботодавців.
  6. В середині SEO команди розробили додатковий функціонал з автоматичної унікалізації оголошень про роботу. Оскільки велика частина оголошень була не унікальною і не індексувалася.
  7. Запустили додатковий постійний процес тестування нового формату сторінок.

Описані дії почали приносити свій результат, і вже через 2 місяці ми збільшили динаміку росту трафіку на проекті з 20% на місяць до 70 – 90% на місяць.