Просування сайту консалтингової компанії під час війни

Деякі бізнеси припинили роботу під час війни з SEO просування сайтів, інші бояться вкладати гроші в розвиток за нестабільних обставин. На цьому прикладі ми хочемо показати наскільки корисним може бути просування сайту навіть під час війни.

Дано:

  • Тематика: Консалтингові послуги на аграрному ринку
  • Вік сайту: більше 3 років
  • Особливості: майже відсутня комерційна семантика, великий розділ з тематичними новинами.
  • Роботи обмежені сайтом, без створення нових зовнішніх посилань.

Результат:

  • Ріст пошуково трафіка в шість з половиною разів за пів року.

case1

Що було зроблено:

Ми провели повний аудит пошукової оптимізації. Виявили всі SEO помилки та технічні недоліки. Після чого склали план на 2 місяці по виправленню всіх помилок, в тому числі більше 2000 битих посилань, які необхідно було виправити вручну.

Після виправлення технічних помилок ми помітили поступовий ріст позицій, але обмежена кількість комерційних пошукових запитів не давала можливості значно збільшити трафік на сайті. Ми намагалися знайти всі можливі запити, які відносилися до тематики клієнта, але семантика була дуже обмеженою.

Разом з клієнтом ми прийшли до ідеї опублікувати частину даних з комерційних досліджень в публічний доступ. Ми помітили, що конкуренти створюють сторінки на яких публікують обмежені статистичні дані і це приносить їм додатковий трафік, тож вирішили наслідувати цю стратегію.

Ми розробили план:

  • Створити сторінки під ті ключові слова, що ми знайшли у конкурентів.
  • Опублікувати на них якісний контент з платних досліджень.
  • Зробити 301 редірект зі старих тематичних новин на новостворені посадкові сторінки. Цей крок був необхідним для того щоб підсилити наші нові сторінки, оскільки старі новини мали непогані зовнішні посилання.

Приклад росту однієї з таких сторінок

ріст посадкової сторінки

 

Створення нових посадкових сторінок продовжуєтся і тепер ріст трfфіка досягає близько 100% на місяць.